wtorek, 15 sierpnia 2017

Mały początek :)

Hej.
Nie będę zaczynała zwyczajnie, przedstawiając się i rozpisując o sobie. To dopiero początek .Pewnie paru z Was kojarzy mnie z mojego starego bloga, którego przez pewien czas prowadziłam. Ale teraz zaczynamy nowy etap. Nie tylko w pisaniu, ale też w życiu, ponieważ z biegiem czasu wiem, że czasami warto postawić na swoim. A uwierzcie, o wiele lepiej się wtedy żyje.
Pewnie ciekawi Was dlaczego znów się pojawiam i zaczynam pisać. Hm...brakuje mi tego pisania, motywacji do życia, bo nic tak nie motywuje , jak świadomość, że po drugiej stronie monitora czy telefonu istnieją osoby, o których nawet nie masz pojęcia, a one przeżywają z Tobą kawałek twojego życia.
Będę pisać o samej sobie, o moich myślach, o postrzeganiu przeze mnie świata, o codzienności itp. 
Mam nadzieję, że chociaż troszkę zaciekawiłam Was na początek i będziecie tu zaglądać.

 Pamiętajcie ! Jesteście moją motywacją ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz